Chcesz przedstawić swoje rozwiązania międzynarodowym korporacjom – swoim potencjalnym klientom? Zgłoś swój start-up do 17 kwietnia.
Finał konkursu odbędzie się podczas jubileuszowej, 10. odsłony konferencji – ABSL Summit, na której gościem specjalnym będzie Bill Clinton, 42. prezydent Stanów Zjednoczonych.
To już czwarta edycja konkursu, który daje młodym firmom możliwość zaprezentowania ich innowacyjnych rozwiązań na głównej scenie dorocznej konferencji ABSL. Na widowni co roku zasiadają czołowi przedstawiciele największych firm na świecie – liderów na wielu różnych rynkach, którzy nieustannie poszukują nowych rozwiązań. W tym roku będzie to ponad 1 500 gości, z których około 30% stanowić będą osoby z poziomu executives i C-Level.
Organizatorem konkursu jest Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (nazwa angielska: Association of Business Service Leaders) - ABSL.
Obecnie zbierane są zgłoszenia od start-upów. Największe szanse mają firmy, które mogą się pochwalić niezwykłymi projektami w jednej z czterech kategorii: Fintech, HR Tech, Robotics & Process Automation oraz Sales & Marketing Tech, np.:
- projekty Massive Data Automation,
- rozwiązania pozwalające na zautomatyzowane zarządzanie przetwarzaniem dokumentacji,
- integracji danych pochodzących z różnych źródeł, w zakresie wsparcia sprzedaży,
- narzędzia wsparcia decyzyjnego i oceny potencjału rynkowego potencjalnych partnerów działających w obszarze e-commerce,
- rozwiązania pozwalające na przygotowywanie prototypów prezentacyjnych produktów dla zespołów sprzedażowych w zakresie wsparcia marketingowego,
- rozwiązań i produktów wspomagających kampanie omnichannel marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem śledzenia ścieżki klienta w kanale fizycznym i korelowanie jej z jego aktywnością w kanale cyfrowym. Mile widziane technologie i produkty pozwalające rozpoznać aktywność klienta w punkcie sprzedaży i wzmacniające jego doświadczenie zakupowe,
- rozwiązania i produkty oferujące możliwość mikrosegmentowania w oparciu o profile behawioralne klientów. Ważna jest umiejętność pozyskiwania danych o tych profilach, monitorowania konwersji w mikrosegmentach, do których przynależą, i prognozowania ich w krótkim terminie,
- rozwiązania i produkty z zakresu automatyzacji kampanii marketingowych w omnichannel.
Zgłoszenia na konkursu: https://startupchallenge.pl/
W drugiej połowie kwietnia zostaną wybrane start-upy do udziału w dalszych etapach projektu. W każdej z czterech kategorii – wertykałów – wybrane zostanie od 5 do 8 start-upów. Zwycięzcy tej części będą pracować z partnerami wertykałów nad swoją ofertą. Po tym etapie wybranych zostanie sześciu finalistów ABSL Startup Challenge 2019. Będą to zwycięzcy każdego z czterech wertykałów oraz zdobywcy dwóch dzikich kart - jedną z nich przyzna Procter & Gamble, Partner Główny projektu, druga natomiast zostanie wręczona przez ABSL.
Finał konkursu odbędzie się podczas jubileuszowej, 10. odsłony konferencji – ABSL Summit (Warszawa). 13 czerwca – w drugi, najważniejszy dzień wydarzenia - wyłonieni finaliści staną na głównej scenie w prestiżowym czasie – zaledwie 3 godziny przed wystąpieniem keynote speakera, którym w tym roku jest Bill Clinton, 42. Prezydent Stanów Zjednoczonych!