Zdjęcie przedstawia jedno ze spotkań - szkoleń. Na scenie prowadzący wyjaśnie jakiś temat uczestnikom

Marketing na czasie

Zastanawiasz się, co jest istotne dla prowadzenia i rozwoju firmy, jakie działania marketingowe są skuteczne?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz podczas „małopolskiej” odsłony Startup Europe Week 2019. Przyjdź koniecznie 12 marca na wydarzenie MARKETING NA CZASIE!

Startup Europe Week (SEW) to największa w Europie inicjatywa skoncentrowana na promowaniu i rozwoju przedsiębiorczości technologicznej. W setkach europejskich miast zostaną zorganizowane spotkania, będące okazją do pozyskania wiedzy w obszarach ważnych dla rozwoju firmy, dyskusji na temat wsparcia przedsiębiorczości na poziomie lokalnym.

Małopolska już po raz drugi w ramach tej inicjatywy organizuje wydarzenie, zapraszając do współpracy ekspertów. W tym roku swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wydarzenia pn. MARKETING NA CZASIE podzielą się Anna Ledwoń-Blacha - pasjonatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas, Co-founder CRASH Monday, trener i konsultant marketingowy oraz Bartłomiej Rak, który w Socjomanii odpowiada za rozwój spółki, specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym.

W programie wydarzenia:

  • Modne, ale czy skuteczne? Czyli o trendach marketingowych na nadchodzący rok
    Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas
    Początek roku, to zawsze okazja do poruszania tematu nadchodzących trendów. Pokolenie Z, boty, autentyczność, wyszukiwanie głosowe czy też rok Big Data. Ale które tak naprawdę mają sens i jak wybrać skuteczne dla nas działania? Żeby nie wróżyć z fusów, a wyciągać wnioski i dobierać efektywne działania dla firmy koniecznie wpadnij na to wystąpienie!

  • 10 przemyśleń po 10 latach prowadzenia działalności gospodarczej i kilku spółek
    Bartłomiej Rak, Socjomania
    Dekada to odpowiedni okres do bardziej holistycznego spojrzenia na prowadzenie firmy. Na co zwrócić uwagę, jakich błędów się wystrzegać i jak utrzymać się na rynku. A przede wszystkim czy warto wybrać taką właśnie drogę. Przyjdź koniecznie!

Zapraszamy 12 marca br. od godz. 17.30 do klubu The Stage (Kraków, ul. Łobzowska 3). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja za pomocą formularza rejestracyjnego.

Uwaga: rejestracja na wydarzenie trwa do 12 marca, do godz. 9.00 lub do wyczerpania miejsc.

 

Wydarzenie jest częścią projektu „Przedsiębiorcza Małopolska – rozwój przedsiębiorczości technologicznej w regionie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 


Spotkanie jest jednym z szeregu działań realizowanych przez Województwo Małopolskie w zakresie promocji i wsparcia przedsiębiorczości. Dla osób zainteresowanych tą tematyką ciekawą inicjatywą będzie również Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (ŚTP) w Małopolsce organizowany każdego roku w listopadzie. Podczas ŚTP w całym regionie odbywa się szereg warsztatów, seminariów, spotkań z przedsiębiorcami dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje, założyć własny biznes. Jeśli ktoś prowadzi już firmę może natomiast skorzystać ze szkoleń, mentoringu dostępnego w ramach programu akceleracyjnego StartUP Małopolska. Program kierowany jest do firm, które dopiero rozpoczynają działalność (prowadzą ją nie dłużej niż 2 lata) i często jeszcze nie mają zaawansowanego produktu bądź szukają pomocy przy jego dopracowaniu. Ważne jest jednak, aby wyróżniały się one dużym potencjałem rozwojowym.

Related Articles